نتیجه و ویدئوی خلاصه بازی لیورپول و تاتنهام| آتش‌بازی کلوپ در آنفیلد تاریخ و ساعت بازی استقلال و ذوب آهن در لیگ برتر فوتبال | ذوبِ آهن، ماموریت جدید نکونام اظهارات عضو سابق هیات مدیره استقلال علیه سمیعی ماندن نکونام در استقلال قطعی نیست خطیر مسئول صدور یا لغو مجوز حرفه‌ای استقلال| جلسه بازیکنان درباره آپشن قراردادها نتیجه و ویدیو خلاصه بازی چلسی و وستهم در لیگ انگلیس | جشنواره گل آبی‌های لندن در استمفورد بریج پخش زنده بازی لیورپول و تاتنهام در لیگ انگلیس (۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین ترکیب احتمالی پرسپولیس برابر نساجی | همه هستند جز عالیشاه واکنش ویسی به جریمه ۲ میلیارد تومانی‌اش نکونام: هر طور دلم بخواهد بازی می‌کنم اوسمار در پرسپولیس اقتدار ندارد سنگین‌ترین جریمه تاریخ برای سرمربی فولاد | ویسی ۲ میلیارد جریمه شد تلاش درویش برای ماندن در پرسپولیس قهرمانی تیم ملی والیبال ساحلی ایران در قهرمانی آسیا ناراحتی عالیشاه از صحبت‌های درویش عفونت چشم دلیل دوری زارع تاریخ و ساعت بازی پرسپولیس و نساجی در لیگ برتر فوتبال | جنگ برای قهرمانی و بقا اقدام عجیب پرسپولیس برای تمدید قرارداد بازیکنانش برنامه‌های توخل برای بازی با رئال مادرید شرط ماندن اوسمار در پرسپولیس مشخص شد
سرخط خبرها

مانیفست عجیب مالک پرحاشیه در شهرخودرو| بحران تولید کن و پاسخگو نباش!

  • کد خبر: ۸۷۰۴۲
  • ۱۶ آبان ۱۴۰۰ - ۱۶:۳۶
مانیفست عجیب مالک پرحاشیه در شهرخودرو| بحران تولید کن و پاسخگو نباش!
شهرخودرو در انتهای جدول جا خوش کرده، اما مالک پرحاشیه این تیم به جای تلاش برای حل مسائل، به دنبال فرافکنی است.

گروه ورزش/شهرآرانیوز، ۴ بازی در لیگ برتر بیست و یکم برگزار شده و شهرخودرو با ۳ شکست و تنها ۱ مساوی خانگی با ۱ امتیاز در رده شانزدهم جدول قرار دارد. بحران‌های مالی در کنار سومدیریت باعث شد تا نماینده مشهد لیگ را در بدترین شرایط شروع کند، حتی بدتر از زمانی که دفاتر پدیده پلمب شده‌بود و هواداران فوتبال هر لحظه احتمال می‌دادند خبر انحلال باشگاه را هم بشنوند!

دیگر هیچ چیز باقی نمانده

وضعیت بحرانی است و زنگ خطر سقوط به صدا درآمده. یک تیم برای موفقیت به چه ابزاری نیاز دارد؟ نیازی به شمردن هم نیست وقتی شهرخودرو دقیقا هیچ کدام از آن آیتم‌ها را ندارد!

همدلی؟ صداقت؟ ثبات؟ شرایط و امکانات حرفه‌ای؟ آرامش؟ وضعیت مالی مناسب؟ سرمربی موفق؟ بازیکن سرنوشت‌ساز و اصطلاحا بازی‌دربیار؟

حالا با گذشت ۴ هفته از لیگ برتر راحت‌تر می‌شود شرایط را دید و پیش‌بینی کرد که نماینده خراسان رضوی در لیگ برتر با این دست‌فرمان در انتهای مسیر به کجا قرار است برسد.

باور کنید فوتبالی هستم!

حمیداوی از روز خرید شهرخودرو، همواره اصرار دارد که تاکید کند از خانواده فوتبال است. فرقی ندارد دوستانش در رسانه بخواهند هوایش را داشته‌باشند یا یک نشست خبری باشد. او ممکن نیست به شنوندگانش یادآوری نکند که در سال ۱۳۷۴ به یکی از اردو‌های تیم ملی نوجوانان دعوت شده‌است.
سند حرفش هم یک عکس تار و بی‌کیفیت است از همان دوران که چند باری توسط برخی دوستان رسانه‌ایش منتشر کرده‌است. مهدی رحمتی هم رزومه عجیب و غریب حمیداوی در فوتبال را روز گذشته به سخره گرفت.

رحمتی که دل خوشی از حمیداوی ندارد، در حمایت از حسین بادامکی در یک استوری نوشت: «بدبختی ما اینه که هرکی ۲ بازی روی نیمکت ذخیره تیم‌های پایه نشسته ادعای فوتبال بازی کردن داره.»

باور کنید دکتر هستم!

دوستان، نزدیکان، بازیکنان و کادرفنی تیم شهرخودرو همیشه سعی می‌کنند وقتی قرار است از حمیداوی اسم ببرند، فراموش نکنند که از دکتر به عنوان پیشوند استفاده نمایند.

رسانه رسمی باشگاه هم از این قاعده مستثنی نیست، اما هیچوقت در این سال‌ها فرهاد حمیداوی پاسخ نداده که دکترایش را در چه رشته‌ای و از کدام دانشگاه اخذ کرده‌است؟ نه تنها حمیداوی هیچگاه در این خصوص پاسخی نداده، بلکه جست‌وجو در اینترنت و گوگل هم خروجی خاصی به دست نمی‌دهد.
ابهام بزرگ اینجاست که در کدام دانشگاه می‌توان بدون حتی ارائه یک مقاله، تا مقطع دکتری پیش رفت و فارغ التحصیل هم شد! شاید بد نباشد دکتر فرهاد حمیداوی ۱ بار برای همیشه توضیح دهد دقیقا در چه رشته‌ای و در چه دانشگاهی درس خوانده؟

هوا را از من بگیر، هویتم را نه!

حمیداوی می‌گوید فوتبالی است، حمیداوی مدعی است که قبل‌تر به او مدیرعاملی استقلال پیشنهاد شده! حمیداوی ادعا‌های زیادی دارد، اما تیشه به ریشه تنها نماینده خراسان رضوی در لیگ برتر می‌زند. هر علاقه‌مندی به فوتبال می‌داند که رنگ، نماد و ... از بدیهی‌ترین نکات برای هویت یک باشگاه هستند. تغییر مدام این موارد جز بی‌شخصیت شدن تیم هیچ کارکرد دیگری ندارند، اما مالک شهرخودرو حالا که در یک دعوای فرسایشی قرار گرفته می‌خواهد به هر قیمتی به یک استان ثابت کند که کت تن اوست و مرد آبادانی است که باید برای فوتبال خراسان و باشگاه شهرخودرو تصمیم گیری کند. چه نام تیم باشد، چه رنگ لباس!

به همین خاطر هم بود که در بازی خانگی مقابل نفت مسجدسلیمان، لباس تیم شهرخودرو ناگهان از عنابی به زرد و آبی تغییر رنگ داد. بی هیچ دلیلی و بی هیچ توضیحی. حمیداوی اگر واقعا از سال ۷۴ تا امروز، در این ۳ دهه کمی در فضای فوتبال به معنای واقعی کلمه حضور می‌داشت می‌فهمید که از این قبیل کار‌ها و تصمیمات در پایین‌ترین سطوح فوتبال دنیا هم حذر می‌کنند، چه برسد به لیگ برتر ایران.

از دن‌کیشوت به دشمن فرضی

حمیداوی از روز نخست شروع بحران‌های مالی تیمش در فصل گذشته، سعی کرده یک دشمن کم‌دردسر برای خودش درست کند. اصولی و هیات فوتبال خراسان رضوی ساده‌ترین دشمنان ممکن بودند که نه برای حمیداوی دردسری می‌توانند درست کنند و نه خطر جانبی برای تیمش دارند.

او با استفاده از تکنیک دشمن فرضی، گاه و بیگاه در این ماه‌ها به اصولی و مجموعه هیات فوتبال تاخته، اما ۱ بار پاسخ نداده که مگر اصولی در جایگاهی است که بخواهد چنین فجایعی را در شهرخودرو رقم بزند؟ مگر طلب کوزین در جیب اصولی یادر حساب هیات فوتبال بود که حمیداوی به او حمله می‌کند؟ عامل بسته شدن پنجره شهرخودرو و آغاز لیگ با ۱۳ بازیکن هیات فوتبال بود یا بی پولی شهرخودرو؟

حضور همزمان ۲ سرمربی در تمرینات تیم لیگ برتری چطور؟ آیا با دستور اصولی میثاقیان ناگهان جانشین مهاجری شد؟ آیا اصولی در جایگاهی بود که بخواهد اعتصاب را در تیم شهرخودرو استارت بزند؟ آیا عدم پرداخت مطالبات فصل گذشته، بی توجهی به نامه اخطار فیفا و ... به مجموعه باشگاه شهرخودرو برنمی گشت؟ حمیداوی به عنوان یک پیشکسوت فوتبال! چطور نمی‌داند که فیفا با کسی شوخی ندارد؟

تقلیل مشکلات شهرخودرو به یک اسم! آن هم در شرایطی که تیم در انتهای جدول جا خوش کرده و دعوا بر سر اینکه اصولی یا بادامکی یا ... مقصرند نشان‌دهنده ۱ موضوع است، حمیداوی و مجموعه‌اش به انتهای خط رسیده‌اند.

از انتصاب ایجنت‌ها تا توهین به کاپیتان سابق پرسپولیس

حمیداوی به ۲ ایجنت از زمان حضورش در مشهد سمت داده‌است. کاش مردی که معتقد است از ۷۴ عضو تیم ملی! بوده بگوید در کجای فوتبال چنین چیزی را به او آموخته‌اند؟ کدام تیم سابقه اهدای سمت به ایجنت‌ها را داشته؟

این عزل و نصب‌ها در کنار شایعات عجیبی که حول نحوه خرید برخی بازیکنان، حضور بازیکن در مسابقه لیگ برتری بدون اینکه حتی در ۱ جلسه تمرینی شرکت کرده باشد و ... شنیده می‌شود، نشاندهنده وخامت حال شهرخودرو است.

تیم شانزدهم جدولی در روز‌هایی که بیشتر از همیشه نیاز به آرامش دارد، با صحبت‌های مالکش بیشتر در حاشیه و بحران فرو می‌رود. چه دلیلی داشت که حمیداوی بعد از باخت تیمش مقابل هوادار به حسین بادامکی، پیشکسوت فوتبال خراسان و ایران توهین کند؟

بعید است حمیداوی الفبای زندگی را درک نکند و بعد از ۴۰ سال عمر، نداند که هر مجموعه‌ای برای موفقیت و پیشرفت نیاز به ارامش دارد. باید با تامل بیشتری به شرایط شهرخودرو نگاه کرد. آنچه واضح است اینکه مالک اتفاقا خود به دنبال بحران‌های ریز و درشت است. اگر بحرانی هم وجود نداشته باشد، او خود وظیفه ساخت بحران را به عهده می‌گیرد. بحران ساخته می‌شود تا پاسخگویی در قبال شکل مدیریت به زمانی دیگر موکول شود.

استراتژی که مشخصا در صورت ادامه سکوت نهاد‌ها و مسئولان خراسان رضوی و مشهد، در انتها به نابودی تنها نماینده فوتبال خراسان رضوی منجر خواهدشد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->